נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

    מוטי הלפרין 1 Comment on נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

    ישיבת הממשלה שנערכה היום – הייתה מתוחה במיוחד • השרים וראש הממשלה זועמים על הייעוץ המשפטי שלא פועלים מספיק לטענתם, מהחשש להוצאת צווי מעצר על ידי בית הדין בהאג, ועד שלילת התקציבים לבחורי הישיבות אך לא לצעירים ערבים שמסיתים • נתניהו תקף: "גלי בהרב מיארה וצוותה מפקירים את הזירה הזאת", השר גולדקנופף זעם: "המצב הזה לא יכול להימשך יותר" • הציטוטים המלאים בפרסום ראשון במהדורה המרכזית

    צילום: מעיין טואף / לע״מ
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפתח ישיבת הממשלה, בסקירה על החשש שביה"ד בהאג יוציא צווי מעצר לבכירים הישראלים, ראש הממשלה נתניהו תקף את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה

    לטענת נתניהו, מיארה לא מסייעת משפטית במאמץ למנוע את הוצאת הצווים. "איפה היא? איפה צוות הייעוץ המשפטי?" זעם נתניהו, "לא עושים מספיק בעניין, בזמן שאני מנהל מאבק, והצווים עלולים בסוף לצאת. מפקירים את הזירה הזאת".

    יו"ר יהדות התורה, השר יצחק גולדקנופף הביע זעם על הצביעות של מערכת המשפט בכך שמחד היא פוסלת לבני הישיבות את התקציבים – ומצד שני כשצעירים ערבים מסיתים באנטישמיות, התקציבים ממשיכים לזרום.

    "דיברנו פה על האנטישמיות באוניברסיטאות בחו"ל נגד היהודים. אני רוצה להציף בעיה פנימית – שכאן במוסדות החינוך הערביים מסיתים באנטישמיות. איך זה יכול להיות שלבחורי הישיבות מיהרתם לפסול את התקציבים בגלל מלחמה פוליטית, אבל לסטודנטים הערבים, חלקם שמסיתים באנטישמיות, התקציבים ממשיכים לזרום? למה אתם לא לוקחים מהם את הכסף שמקבלים מהמדינה? זה מצב שלא יכול להימשך" תקף שר השיכון.

    האזינו לדיווח הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן>>



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אפשר לקבל הסבר מדעי מנומק ולומד
      מדוע לא מפטרים את הגברת?